blouse online blouse yahaira Uncategorized
Terlajak Hot! Blouse Moden Yahaira Yang Sangat Meletops.
October 9, 2015
0
, ,
Terlajak Hot! Blouse Moden Yahaira Yang Sangat Meletops.

Blouse Moden Yahaira.

Blouse terbaru yang mengetengahkan imej muslimah moden bersesuaian dengan peredaran masa kini.

Ciri ciri blouse yahaira sangat lah hebat

  • Material moss crepe
  • Less ironing. 1 minit dah settle!
  • Tak mudah renyuk
  • Nursing dan wudhu friendly
  • Labuh menutup punggung

Ada dua pilihan menggayakan blouse yahaira ni. Nampak cantik dipakai dengan kain dan nampak elegance dipakai dengan seluar. Pilihan di tangan andaa, gituu

Sangat lah hot blouse yahaira ni sebab kami pilih colour meletops saja untuk kali ini. 6 colour yang buat hati caiq leleh tahuu.

Harga? Sangat lah tak munasabah hanya RM79 termasuk kos penghantaran. Best kan? Baju hebat camni mana nak dapat kak harga terbaik gini. Ia hanya disini taw! Jadi pembeli bijak naa, harga rendah tapi cantik kalah dari jenama luar negara. gituuu sekalii

Mana nak dapatkan harga best gini. Tapi kami sangat memahami biar semua muslimah juga mampu lelawa :)

Nak beli? Senang je :)

  1. SMS/WHATSAPP 012 66 46 155 
  2. Www.glorycollection.my

Untuk yang nak rasa kain nak tengok depan depan blouse yahaira boleh datang ke kedai berhampiran yer

  1. GLORY MUAR ( 012.6646.155)
  2. GLORY SRI KEMBANGAN (013.3384.757)
  3. GLORY PARIT BUNTAR ( 017.212.3331)
  4. GLORY SG PETANI (012.6691.195)
  5. GLORY TAMPOI JB (016.701.9546)
  6. GLORY MITC MELAKA (019.790.6218))
  7. GLORY BUKIT RAMBAI (013.268.8373)
  8. GLORY KAJANG (010.841.7838)

Jom cuci mata terus kasik cuci poket!

blouse moden glory (18) blouse moden glory (17) blouse moden glory (16) blouse moden glory (15) blouse moden glory (14) blouse moden glory (13) blouse moden glory (12) blouse moden glory (11) blouse moden glory (10) blouse moden glory (9) blouse moden glory (2) blouse moden glory (1) blouse moden (7) blouse moden (6) blouse moden (2) blouse moden (3) blouse moden (4) blouse moden (5) 4 5 1 3 2 6 j g d a blouse nursing (1) blouse moss crepe (15) blouse moden (1) blouse moss crepe (9) blouse moss crepe (10) blouse nursing (4)

 

About author

Sulaiha Glory

Artikel berkaitan

/ Anda juga boleh lihat artikel yang berkaitan di bawah

blouse tania glory (6)

Terbaru! Blouse Tania Yang Sangat Hot Meletops!

Blouse Moden Yahaira. Blouse terbaru yang mengeten...

Baca lagi ...
blouse glory (4)

Terbaru! Tampil kelainan dengan Tshirt Muslimah Diyaana By Zaheera.

Blouse Moden Yahaira. Blouse terbaru yang mengeten...

Baca lagi ...
blouse nursing glory (18)

Blouse Tihanni II Yang Super Duper Gorgeous Kini Kembali.

Blouse Moden Yahaira. Blouse terbaru yang mengeten...

Baca lagi ...

There are 0 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *